Serviceanmälan

Information – Coronaviruset

På KIFAB fortsätter vår service till er hyresgäster som tidigare men vi anstränger oss för att undvika spridning både externt och internt. Detta innebär bland annat att vi sorterar serviceanmälningar efter prioriteringsnivå. Vi ber dig som hyresgäst att göra detsamma. Om ditt serviceärende kan vänta några veckor så är vi tacksamma om du avvaktar med att anmäla denna för tillfället.

Fungerar inte allt som det ska? Bara lugn, vi fixar det!

Här kan du enkelt göra en serviceanmälan om du upplever problem med din förhyrning. Välj i menyn om det gäller en lokal eller bostad. När du gör en serviceanmälan får du ett automatiskt meddelande om att ditt ärende har registrerats och samtidigt kommer ärendet upp hos den fastighetstekniker som ansvarar för just din förhyrning.

Om ditt ärende är akut, kontakta oss via telefon.

Telefon: 0480-451400

Måndag-torsdag 08.00-16.00
Fredag 08.00-15.30
Lunchstängt 12-13

Övrig tid: 0702 – 262 679 

Tips! Nå serviceanmälan direkt i mobilen.

Gör vår hemsida till en ”app” så du enkelt och snabbt kan göra din serviceanmälan direkt i mobilen. Vart du än befinner dig. Läs mer här.